Περίπου 4.000 άτομα είχαν δηλώσει σε δύο προφίλ του Facebook με τις ονομασίες Ribas by night και Ribas By Night Meet1, ότι θα παραβρεθούν ως θεατές ή συμμετέχοντες, στο διαδικτυακό κάλεσμα για τις κόντρες θανάτου έξω από το κέντρο της παραλιακής με το έπαθλο να φθάνει έως και τις 5.000 ευρώ σε κάθε κατηγορία οχήματος.
Μέσα από αυτά τα προφίλ έγινε η διαφήμιση του «car meet», παίρνοντας χιλιάδες like από οπαδούς της γρήγορης οδήγησης και λάτρεις της παρακολούθησης αυτοσχέδιων αγώνων. Οι διαχειριστές εμφανίζονται να οργανώνουν τις κόντρες και να δίνουν συμβουλές στους προσκεκλημένους. Βασικό σύνθημά τους: «Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται».
Μέσα από αυτά τα προφίλ έγινε η διαφήμιση του «car meet», παίρνοντας χιλιάδες like από οπαδούς της γρήγορης οδήγησης και λάτρεις της παρακολούθησης αυτοσχέδιων αγώνων. Οι διαχειριστές εμφανίζονται να οργανώνουν τις κόντρες και να δίνουν συμβουλές στους προσκεκλημένους. Βασικό σύνθημά τους: «Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται».